SELAMAT HARI LAHIR KAWAN.!!

Assalamualaikum..hurm,,,



 tadi ada orang mention nama aku kat facebook. katanya, '' jangan lupa esok!''. dengan serta mertanya aku tepuk dahi. aduhai... esok kan birthday cik Salihah Abdul Rahman.  Macam mana la aku boleh lupa pulak. sedangkan aku yang menghitung hari birthday mak cik nih.. hahaha.. mungkin sebab esok [14/6/2013] aku ada final exam, geografi la katakan.  tapi tak study sangat pun, blogging je lebih.huk3.
tapi sebenarnya cik Leha oi, aku tak lupa. mungkin seminggu dua lepas birthday hang mesti aku ingat kan.hahaha..apa- apapun aku wish;-



''selamat menyambut hari lahir yang ke-21 tahun. berjalanlah di atas muka bumi Allah ini dengan keredhaan dan rahmat dari-Nya. Semoga berjaya dalam hidup dunia akhirat. Dan juga bahagia bersama keluarga tercinta serta selamat menduduki peperikasaan akhir semester 2.''








# hadiah akan dipertimbangkan kemudian setelah mesyuarat tergempar dijalankan oleh ahli-ahli senat. 
Harap maklum!

No comments:

Open Cbox