Jalan - Jalan Makan Angin Malam

Assalamualaikum...
cuma entry yang ringkas aku nak buat.
nak cerita kat sesapa yang membaca nih, 
malam tadi aku pegi jalan-jalan, sebenarnya naik moto..huhuhu..
ni semua angkara member aku sorang nih, 
ajak aku pergi persiaran Gurney, 
katanya nak tengok permandangan malam, menarik
awalnya aku taknak
tapi entah kenapa aku pergi jugak..hahaha
kami pergi dua orang je..
ala, ambik angin sikit sebelum ngadap paper last lusa
kami pergi dalam pukul sebelas lebih la
apa yang kami buat? mana lagi kami pergi?
tengok je la gambor kat gambo kat bawah nih.

Bajet hujung sem punya melancong, masuk McD beli aiskrim je la.haha
rezeki orang belanja.


kat Gurney. aku tak tahu la apa menarik kat sini. 
night club ada la selain air laut.hahaha


Peace yo..! peace menyenget.



'kuda tunggangan' kami. Warna putih tu 'kuda' aku.huhuhu 

nyengih la pulok.

aku lah cameraman nih..hoho

bangunan mahkamah...


lampu belakang tiba-tiba tak menyala pulak dah...


hoho


nyengeh je la

bila member aku ambik gambar aku, nilah hasilnya..


tapi,,,bila aku pulak ambik gamba dia, hahaha...


gambo ni aku suka


menara jam kat bulatan di Padang Kota

yang ni dok kat sebelah menara jam tuh


menara jam kat Padang Kota


nampak tak aku dok menyenggeng tuh??

dengan selambernye aku dok kat menara tuh..


keta yang lalu tengok pelik je kat aku..hahaha

yang penting, peace yo!

jalan sunyi..tengah malam la katakan





Post a Comment
Open Cbox