MIMPI. BANGUN. KEJAR

Assalamualaikum....

Lama kan aku tak update blog ni. Banyak faktor sebenarnya. Bukan sebab takda idea. Berlambak nuh dok kat draf. Entah bila nak publish tak tau la....

Okey, takmau cakap banyak. Cuma nak cerita apa yang aku sedang buat sekarang. Takmau ambik tahu? Ehh, aku tak kisah pun...hahaha...

Tengok tajuk kat atas tu, Mimpi, Bangun dan Kejar. Entah apa-apa la kan.... sebenarnya aku sedang mengejar. Dah lama aku mimpi. Sekarang aku dah Bangun dan nak Kejar mimpi-mimpi aku tu. Apa aku mimpikan?

PENULIS.

Itu yang aku impikan. Ehh,, ni tulis blog kira penulis juga kan? Nak mimpi apa lagi. Memang la ni pun menulis juga. Maksud aku nak jadi penulis kreatif. Walaupun aku ni tak kreatif mana pun. Tak kreatif langsung la senang cerita. Apa yang aku dah tulis? Hahaha.....

Buat masa ni aku lebih banyak tulis cerpen. Sebab mudah. Novel aku sedang usahakan juga. Genre tu sapa yang kenal aku mesti tahu...

Ini antara novel angan angan aku.
1. Margandat-
2. Adam (tajuk sementara)
3. Delima

Dah mula tulis. Tapi tu la, menulis ni bergantung pada mood jugak.

Cerpen ada beberapa yang aku hantar untuk penerbitan. Lepas atau tidak itu terpulang. Segala kritikan aku terima. Sebab aku nak belajar. Huhuhu...

Salah siapa? - cerpen ni masih dalam pembikinan untuk dihantar ke akhbar Utusan. Moga dipermudahkan hendaknya.

Terima kasih kawan atas sokongan dan dorongan. Huhuhu.

Aku baru berjinak-jinak dengan Wattpad... kalau rajin meh la baca kat sini. Tapi jarang update la...huhu

I think you'd like this story: "SEMANIS LOLLIPOP" by null on Wattpad http://my.w.tt/UiNb/JBHW4VtwFv

Tu je kot rasanya aku cerita. Doa-doakanlah semoga mimpi ni jadi realiti. Huhuhu.

P/s : Merindui mereka yang pernah memanggil aku cikgu. Huhuhu. Babai.

No comments:

Open Cbox