SMKSIS 2 JOHAN HOKI MSSD HULU PERAK 2013

TAHNIAH!! di ucapkan buat pasukan hoki lelaki smksis 2 kerana telah berjaya merangkul tempat pertama dalam pertandingan hoki MSSD Hulu Perak 2013. sekian lama menanti sejak 4 tahun yang lalu akhirnya pasukan hoki smksis 2 berjaya bangkit membuktikan kehebatan mereka.
satu pencapaian yang menakjubkan apabila menang kesemua perlawanan tanpa bolos.
jika sebelum ini team wanita menjadi johan, nampaknya nasib tidak menyebelahi mereka kali ini apabila terpaksa akur kecundang di peringkat separuh akhir.
kejayan ini juga dapat dikatakan sebagai hasil usaha coach-coach terdahulu yang agak banyak juga membawa pemain-pemain menyertai kejohanan hoki yang dikira telah memberikan banyak pengalaman yang berguna kepada pemain. dah macam berita la pulak.hahahaha


hoki, field hockey, hoki mssd hulu perak 2013, smsis2, smksis2
wajah-wajah gembira...
belakang dari kiri: kiman,fahim,faiz,ijat,elfi, cikgu shahril nizzam(coach),keeper(tak ingat nama), harith,kimi,fify,kamarul
depan kiri: khusairi,fareez,chua,kamarul azmi(sing),filit dan azam.

4 sekawan....
kimi,harith,azmi dan fify....
azmi dengan muka bangganya bersama ''medal je pun''
peningkatan mutu permainan yg ketara dari sing..gud job! sing.


chua...walaupun injured, tetap mempamerkan aksi terbaik..well done!
normal la tu injured main hoki...kenangan tuh...


harith: hahaha...turun naik turun naik..bagus la kalau ada stamina..boleh back up team. well done harith!
punya penat sampai tak perasaan pun gambar di ambil..hahaha

idrisian hoki | hoki smksis2
tahun depan dapat bergambar macam ni lagi ker??
khusai,chua,ijat,fareez, dah habis sekolah dah nanti.,,kalau takda pelapis dari sekarang, 4 tahun lagi la jawbnya

padang tun saban, pengkalan hulu, kroh, gerik, hoki, field hockey


idrisian hoki

hoki smsis | smksis2

bila agaknya smsis hoki team nak hantar team join Penang International Hockey Fiesta Open Usm...
harapnya satu hari nanti dapatla jugak team smsis hantar team..
bagus jugak untuk pengalaman...

Post a Comment
Open Cbox