HARI KELUARGA SKUAD KALA RIMBA

Assalamualaikum dan salam sejahtera... hurm..untuk entri kali ini aku aku nak citer la sikit pasal hari keluarga skuad kala rimba palapes darat usm...ah lama dah buat perancangan untuk hari keluarga macam ni sebenarnya,tapi last-last minit tak jadi......so,kali ni atas usaha gigih skuad aku, akhirnya berjaya jugak la diadakan program ni.. sebelum ni ada jugak program yg dibuat..BBQ la...tapi aku tak join sebab balik rumah..terpaksa balik, sbenarnya...hahaha..bukan apa,tarikhnya sama dengan team hoki sekolah aku lawan,so,aku terpaksa la korbankan even ni walaupun sedih jugak sebenarnya semata-mata nak tengok adik-adik junior aku lawan hoki.
berbalik pada topik asal balik,,program ni buat kat Batu Feringghi,Pulau Pinang. cadang nak pergi
awal pagi,tapi biasalah,dah ramai-ramai kan, pukul sepuluh lebih jugak la baru pergi,
konvoi ramai-ramai pergi.best ooo..ada yang naik kereta ada jugak yang naik moto,naik rapid?? tak da la....
sampai pun dah matahari makin tinggi
tapi kami redah jugak main pantai..,hahaha
dah lama kot tak main air laut
pedih mata pastu sakit tekak terminun air laut...
macam-macam kami main kat pantai.rugbi dgan bola tampar
tuju kasut,,dan lain-lain (yang tak diwartakan sebgai sejenis sukan)
lepas main kami makan pastu main pastu makan main makan main makan..
aman hidup.hahaha..tu je kejo kami...
nasib baik la tak da obor-obor..selamatttt... 
sekali dapat berenang,letih jugak..lama dah tak berenang pun..
penat nak cerita..ada la sikit gambar ni hah,yg lain aku tak ambik lagi kat deme..


inilah aku punya skuad..KALA RIMBA..tapi..ad jugak bukan tu..y.o pun ada tu...haha

aku dan ridzwan ali..si baju merah tuh..hahaha..abaikan gamba belakang tuh

sebelum berkonvoi ke Batu Feringghi




gambar-gambar yang lain akan di upload kemudian.......



#penulisan yg berterabur disebabkan diawal blog ini dibina hanya sebagai sebuah catatan, luahan oleh penulis...

No comments:

Open Cbox