HARI RAYA AIDILFITRI 2012


mak sedara aku....

kakak n adikku.....



my family.....bukan selalu dapat bergambar begini...hahaha


kakak ,kakak n abang ipar ku..hahahah


sepupu n adikku...
rahman,suhana,najimi  n hairisham



sepupu aku.suhaila n yahya
.baby sulung tu..hahaha

ni family aku.abg khairol n adik hanis yang tak..dah meraya ke mana  ntah la..

hari gotong royong..nk sambut syawal la katakan..hahahah


anak sedara aku..dok main mercun pop la tu..darwis

ni pun anak sedara n sepupu aku...seronok deme dok men mercun pop..

waktu buat kenduri aqiqah sikit..ikan keli aku juga dikorbankan..

pak chu aku la tu yg berbaju oren tu...style je siang ikan keli..

ni adik aku yang bongsu..bab2 macam ni memang laju la dia..

sekawah kari daging kambing campur batang pisang.huhuhu

ketika beraya di rumah opah ku di taiping,,,lama sungguh aku tak balik..hahaha

di rumah mak lang aku di kg paya..


paklang aku yg uzur...semoga cepat sembuh

Post a Comment
Open Cbox