AKU & SEMENTERI 2016

ASSALAMUALAIKUM.


Untuk yang ini hanyalah catatan ringkas sahaja sebab aku dah kongsikan panjang-panjang setiap kelas dalam satu entri lain. Entri tu ada pada link tu nanti. Tujuan entri ni sebagai ingatan pendua kepada ingatan aku yang makin kabur dah nih. Dan untuk tatapan aku di hari muka nanti

Aku akan kongsikan gambar berserta caption ringkas. Aku pun bukan rajin sangat ni nak tulis panjang-panjang. Haha.

Sebagai pelajar Ijazah Sarjana Muda Sastera Dengan Pendidikan (Kepujian) memanglah kami di wajibkan untuk mengikuti Latihan Mengajar  (LM ) di mana-mana sekolah. Dan aku telah memilih SMK Tengku Menteri , Changkat Jering, Perak sebagai tempat untuk aku LM.

Di Sementeri ni aku hanya berdua dengan akwan aku iaitu Steveson. Dia bermajorkan Bahasa Melayu dan aku pula bermajorkan Sejarah. Minor kami berdua sama iaitu Kesusasteraan Melayu. Aku di beri 4 kelas untuk mengajar iaitu kelas 1KAA, 4S1,4VT2 & 4K1.

Hadiah sempena hari guru dari kelas 4 Sains 1 dan disampaikan oleh wakil, Subky.

Ucapan pada hadiah yang diterima daripada Natasha Nadira, 1KAA.

Bergambar kenangan sempena hari Guru iaitu dua hari sebelum meninggalakn Sementeri

Tak tahu nak letak caption apa. Eh kejap, wahh...motif sangat ye pegang buku teks sejarah tingkatan 4. Haha

Hadiah yang diterima daripada anak-anak murid.

Photoshoot sekali lagi kat rumah.

Hadiah dapat Anugerah guru paling verstyle sempena hari guru. Huhu.
Terharu sungguh.

Cup Cake sedap yang tinggal kenangan sebab dah selamat di dalam perut.

Comel je clip tu pun. Dalamnya la yang ada cupcake tu.

Tertarik betul dengan ayat nih. Dan bangga sebab depa memahami keadaan semasa. HAHAHA

Yang ni pula, In Shaa Allah.. Moga-moga dipermudahkan..kiki

Tak mungkin lupa kelas pertama yang aku masuk ni. huhu..  Nak masuk 6 bulan dah, tinggalkan Sementeri, sampai hari ni masih lagi teringat. huhuhu. Dan hadiah tu pun tak buka lagi. kikiki

Daripada Azila. Thanks. Rajin memasak Azila nih. Pernah la juga merasapuding  dan bengkang dia buat. 





Tiga hadiah ni daripada pelajar tingkatan 5. Aku tak mengajarkelas depa pun, tapi depa ingat kat aku.. Terharunya.
Rasanya ni kelas yang aku masuk relief dan dok berborak kat meja bulat sambil air milo dan oligogo dalam tin dok atas meja. Hahaha

Ini pemberinya yang gambar ucapan terbalik kat atas tu. haha

Daripada Pijam.




Lelaki kelas 1 KAA. Macam-macam ragam ada.

Bergambar lepas Hari Anugerah Cemerlang

Main pingpong sempena hari guru. Kalah.






P/S : Gambar yang lain akan di upload kemudian sebab tak ada dalam laptop.
Post a Comment
Open Cbox