SUATU PEMBERIAN YANG DIHARGAI

Assalamualaikum...
Entry kali ni aku just nak share pemberian-pemberian kawan-kawan dan orang-orang tertentu yang kepadaku   yang dirasakan sayang pulak kalau nak buang. Mungkin bagi orang lain apalah sangat kan benda benda macam ni. sekeping kertas je pun. tapi bukan bagi aku. bagi aku, setiap sesuatu itu ada sesuatu.hahaha.. apa aku cakap nih? aku pun tak paham..mudah kata pendek bicara, sentimental value tu pasti ada pada sesuatu barang tu.  yang membezakannya ialah bagaimana kita mengangap nilai sentimental value tuh. contoh kalau orang bercinta, cincin pemberian si kekasih tu mesti tinggi nilai sentimentalnya berbanding ringgit. tapi bila dah putus?? paham-paham je la ye...nak tulis banyak pun aku dah penat, so, aku nak kongsikanlah apa yang boleh dikongsi bersama.huhuhu

jet kertas...harith hazwan dan kawan dia buatkan kat aku waktu last year di hostel..huhuhu

kad ucapan dari biro asrama.

kad birthday yang ke berapa ntah. tak ingat pulok. kad buat sendiri nih. pemberian seorang kawan.
thanks fais.

madah dari seorang kawan buat seorang kawan

kad birthday dari seorang kawan..



No comments:

Open Cbox