4 SEKAWAN BERBUKA PUASA


~Assalamualaikum~


 Sempena bulan Ramadhan ni, nak la jugak teman mengupdate pasal bukak puasa dengan kawan-kawan teman, huhuhu,, dah lebih seminggu dah pun sebenarnya teman keluar berbuka puasa dengan kawan-kawan teman nih. Deme ni semua kawan-kawan teman sejak sekolah tingkatan enam di SMK Sultan Idris Shah 2

sekarang masing-masing dah berjaya masuk universiti. Alhamdulillah. Teman di USM,  kawan teman yang baju Real Madrid tu study di UNIMAS, namanya Fazli tapi kami panggil Jep. Gambar sebelah dia duk buat peace tu study kat UPSI namanya Erwan. Atas tu pulak yang murah dengan senyuman tu study kat UMP dan namanya Amri. Gambo teman?? hehehe, teman yang kat atas tuh, baju hitam yang kat belakang teman tuh ada dua orang budak baju hitam dengan merah yang sedang ''sembur nyamuk''.. bagus kan deme.
 puasa tahun lepas  kami buka puasa kat restoran. kali ni pun setelah mencapai kata putus, kami berbuka di restoran juga, restoran makanan segera. KFC. 

Bagi teman, makan apa tu tak penting sangat. Yang penting teman dengan kawan-kawan teman dapat berkumpul bersama-sama setelah masing-masing sibuk berjuang menuntut ilmu.

Ada sorang kawan teman gelar kami 4 sekawan. Siap nyanyi lagu kami buddyz yang dalam iklan tuh. huhu. Harapnya persahabatan kami akan kekal buat selamanya.. 

sekian sahaja untuk kali ni


  TERIMA KASIH SUDI MEMBACA

No comments:

Open Cbox