BIG BAD WOLF BOOK SALE 2015 - PENANG TIME SQUARE

Big Bad Wolf Banner

Dah dua tahun aku terlepas nak pergi BBWBS ni. Alhamdulillah tahun ni dapat juga aku pergi. Tak jauh pun dari USM. dalam 15 minit je...Aku pergi ni pun sebab nak manfaatkan Baucer buku. Biasanya aku habiskan kat Popular. Tapi kalai ni aku peruntukkan sikit untuk pergi BBWBS ni...

Memang besar tempatnya. Lupa aku nak ambik gambar tempatnya. sibuk sangat dok belek buku.. Buku memang banyak. Macam-macam ada.Tapi 95% bahasa inggeris la..huhuhu. Dan yang paling penting harga memang diskaun gila-gila... lebih daripada separuh harga. Kalau ikutkan hati nak je aku beli  2 - 3 bakul. Tapi nasib baik aku berjaya kawal nafsu. hahaha.. lagipun datang naik moto. Jenuh nak bawak balik.

Hampir 5 jam aku dok belek buku- buku kat situ.. Rambang mata. Akhirnya melayanglah baucer buku aku bernilai RM100... huhuh... Kat bawah ni ada la sikit gambar-gambar hasil belian dengan harga diskaun gila-gila...Nasib baik pesta buku antarabangsa kat PWTC tu jauh..kalau tak memang aku borong sakan..huhuhu
inilah hasilnya dengan nilai rm100...kalau ikutkan harga sebenar ni melebihi rm500..

Tertarik pulak aku dengan buku ni

Karya Enid Blyton  ni aku dah baca dari sekolah rendah lagi. Tapi terjemahan punya la.. so sekarang aku nak baca yang dalam bahasa inggeris pulak..huhuhu

Literature..boleh la.....huhuhu


Dah lama aku teringin nak beli buku nih.. tapi sebuah buku harganya agak mengancam.. rm100 ++ sebuah.. tapi rezeki aku dalam beli dua buah buku dengan harga cuma rm50...huhuhu


Buku dah banyak, rak buku pulak takda..huhuu... Tunggui la dah keja nanti aku beli rak buku sendiri...huhuhu.... Yang penting kena balut dulu buku nih dan masukkkan dalam katalog ...
Mini Library AHK....In Shaa Allah suatu hari nanti
Post a Comment
Open Cbox