HOKI LIGA SUKAN UNTUK SEMUA

Assalamualaikum....
Alhamdulillah, habis sudah game hoki liga sukan semua hari ni. Awalnya ingat tak dapat main, tapi bila fikir dan fikir aku main jugak la. Sebab bertindan dengan jadual latihan tempatan palapes. Hari ni kawad pedang dan aku tak belajar. Kiranya aku berkorban untuk hoki la..

Game ni kami main 6 sebelah dan USM hantar satu team. Ada 8 team. bahagi jadi dua kumpulan. Peringkat kumpulan kami ada 3 perlawanan. menang, seri dan menang. Layak la kami ke separuh akhir. Separuh akhir kami kalah. hahaha.

The best moment waktu perlawanan ketiga aku dapat sumbat gol sebiji. Bangga ooo.. hahaha.. bukan apa, ni first game sumbat gol main atas nama usm dan pakai jersi usm..huhuhu...

Tapi apa yg aku frust waktu perlawanan tempat ketiga dan keempat. Waktu dah hujung separuh masa kedua. Aku dah dalam D, dah dapat ruang nak hit, aku angkat kayu nak hit, terus hon bunyi..caik...bengang betoi aku...memang peluang nak gol tu besor sangat.. hampeh toi...bukan rezeki aku la tu..

seri satu sama terus penalti strok. 3 orang.aku ambik jugak... tapi tak sampai turn aku dah kalah sebab second tu tak masuk..hohoho..melepas aku nak ambik strok dalam real game.

Tempat keempat tu kira ok la sebab kami tak training satu team pun, main kutip je nama.haha... struktur game memang out la.. fitness aku memang out.. sangat sangat tak enjoy main kalau tak fitt.  maklumlah berat pun dah naik skit.. dalam proses nak dapatkan balik fitness aku,..huhuhu

tempat keempat kami dapat la rm200.. Bahagi 8 kira sorang rm25 la sorang..Kira ok la tuh... tak balik tangan kosong..huhuhu.....

Game ni aku sangat seronok sebab main tanpa tekanan n enjoy the game...

next tournament minggu depan 17-19 hoki dewan upsi.. Yang ni aku tak tahu dapat maib ke tak. 2 sebab, 1 kalau tak dapat makanya tak terpilih memang tak main la aku. kedua tarikh tu sama dengan latihan  berterusan palapes. huhuhu...

Aku masih pertimbangkan dan harap dapat buat keputusan yang terbaik..huhuhu











No comments:

Open Cbox