#1st REVIEW BLOG : Girl (s) in Sky

ASSALAMUALAIKUM...


Seperti yang aku janjikan dalam post aku di KELAB BLOGGER, aku akan review followers blog aku yang ke-200. sikitnya followers aku?? huhuhu, tak kisah la yang tu,,sebab aku pun dah kurang sikit blogging tapi hari-hari aku bukak blog. Ini kali pertama aku review blog tau..so, kekurangan tuh harap dimaafkan la ye...followers ke-200 blog aku ialahh...........http://deeraofapril.blogspot.com! huhuhu

.. pemiliknya ialah SITI NADHIRAH. Dah macam nama kak  aku pulak bunyinya, nazirah. Siti Nadhirah ni baru berumur 17 tahun, kiranya SPM la tahun ni. ''WISH U GOOD LUCK AND ALL THE BEST!!''. Asal dari Perak. sama la kita,hehehe. Nickname nya ialah Nad. so, panggil Nad je la lepas nih, eh eh kejap. sama lagi! Kawan kat U pun panggil aku Nad.hu3. Nad dah berblogging start disember 2011.. dekat tiga tahun juga la..

Tentang Nad ni diri Nad, dia seorang yang suka muzik k-pop, drama korea, menyanyi dan juga suka baca novel. Bahagian baca novel kita sama, tapi genre novel berbeza la.he3. Bab K-pop tuh, bukak je blog Nad dah terus nampak penyanyi K-pop la kot sebab aku tak berapa kenal sangat. 

Blog deeraofapril ni bagi aku sebuah blog yang menarik. Sebab apa? blog simple dan kemas. Backgroud kaler pun okay.biru kaler feveret aku.hihihi. Sebab biasanya girl ni suka letak warna pink yang kelabu tuh. Susah nak baca. kandungan blog juga menarik. Walaupun blog personal tapi tetap mengandungi informasi yang boleh dikongsi bersama.
yang terakhir, aku suka background muzik blog ni, mengasyikkan..
sampai disini saja..

Moh le kita jengok blog deeraofapril.





No comments:

Open Cbox