AKU DAN KOLEKSI NOVEL & KARYA SASTERA

aku dan koleksi novel dan karya merupakan entry yang akan aku senaraikan koleksi-koleksi novel yang aku miliki. tidak terhad kepada satu genre sahaja tetapi pelbagai. ada juga antologi cerpen dan juga anekdot.. apa saja buku yang aku miliki akan aku senaraikan. kecuali buku akademik...

RAMLEE AWANG MURSHID

1. FIKSYEN 302
2. MANDATORI
3. UNGU KARMILA
4. MIKHAIL
5 A.D.A.M
6. AKU BERCERITA
7. SATU JANJI
8. 9 NYAWA
9. RANGGAU
10. BAGAIKAN BIDADARI
11.CINTA SANG RATU
12. HIJAB SANG PENCINTA
13. RAYYAN FANTASI


DI BENUA BUTA (MANA SIKANA)

NAMAKU EPAL KUNING (ROSLAN JOMEL)

ANTARA DUA DERU (ARENA WATI)

PUTERA GUNUNG TAHAN (PAK SAKO)

ANAK MAT LELA GILA (PAK SAKO)

## banyak lagi sebenarnya, tapi tak ingat, ada kat rumah semua tu..nanti balik aku akan kemaskini balik senarai ni.










3 comments:

cik una said...

cinta sang ratu paling best.. bagaikan puteri pun best gak. hijab sang pencinta..emm byk lawan2.. bg aku.. x best sgt. huhu. Sunan Musafir belum baca lagik.

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
aku dan tawarikh said...

hurm.. memng biasa la karya ram ni ad lwan2.. best la tu....

Open Cbox